Post Malone Previews “Circles” from His Unreleased Third Album

Post Malone Previews “Circles” from His Unreleased Third Album


-Thank you
for coming back to see us. I love hanging out with you. And last time I saw you,
we went to the Olive Garden. -Yes, sir.
[ Laughter ] -And we did our bit.
It was really fun. I enjoyed it. I really did love
the Olive Garden. I’ve never been there.
And I loved the breadsticks. -I can show you
the ways of the truth. -Yeah, thank you.
-The ways of justice. -The ways of the justice.
Thank you, yeah. Exactly what
the Olive Garden was. And then — then, you’re like,
“What are we doing now?” And it was like probably
10:30 or 11:00, and I go, “Oh, I’m gonna go to bed.
I’m tired.” And you go, “No, come on.
That’s not the way we do it.” And I go, “Yeah, yeah,
I got to do it, man. Grandpa’s got to go home.” And you go, “No, come on,
Jimothy, let’s do it.” -Jimothy?
-And then we went out… -Yes sir.
-…to a place called Paddy Reilly’s.
-Yeah. -Yeah, and, dude, it was great. We didn’t tell them
we were coming or anything. -No, it was incredible.
It was a good time. -Dude, we shut the place down.
-We shut it down. We sang some Irish folk songs.
-We really did. Dude, you know a lot
of Irish folk songs. It was fantastic.
-Thank you very much. -You’re a talented individual.
-I learned that from drinking — [ Automated voice ]
-Bud light. -No, that’s not — As you’re sipping
on a Bud Light right now. -Mnh-mnh.
-No, no, no, water. -No, it’s not.
-No, it’s not. -It’s water.
-It’s water. [ Laughter ] Dude, last night, you did
the Bud Light Dive Bar Tour? -Yes, sir.
-Now, what’s the deal with that? -You know, I’m just… As everyone probably knows
who knows me, I’m the biggest Bud Light
advocate in the whole universe. -You really are.
Besides my dad. [ Both laugh ] My dad who just lived
on Bud Light for years. -And, you know,
we did one last year, and we came out this year,
with Sublime as the band, and Fat Joe came out.
-I can’t believe that. -Yeah, it was a lot of fun.
-How fun. So, you’re doing, like,
different dive bars around the country?
-Yeah, so, I guess, you know, hopefully, we’ll get to do a
third one if they still like me, and then —
[ Light laughter ] -Yeah, they do.
-You know, we can just run around and do shows,
and I get to sing songs for people
who want to hear them, and I think that’s
pretty, pretty cool. -That is cool.
The third album, it’s rumored that it’s coming out.
We don’t know when. Is it close?
Is it anywhere — -It’s completed.
-It’s done. -Third album is done,
if anybody cares. [ Cheers and applause ] Done. Finished.
Over, done. -You have the concept,
you have everything, it’s done. Could you maybe talk about
maybe when it might come out? -It’ll be September.
-Really? -Early September.
[ Cheers and applause ] -That’s a great month.
-It’s exciting. You know, it’s exciting,
because I really — You know, there’s —
It’s a long process that goes into it, but,
you know, finally, towards the end, we kind of
rallied and just made it work, which is exciting for me. -When you write an album —
forgive me — but how many songs do you write,
and do you whittle it down to 12 of your favorites
or something? -Man, I mean, there’s —
Usually, I just go in and have an abnormal amount
of Bud Light and go into the booth and just
kind of sing over beats and wait until
I find a good melody and then sit down and write it.
So — And we’ve done that probably
a hundred times and then just shift through them and then see which ones
are smoosh hits. -Smoosh —
-Smoosh hits. -You got to have smoosh hits. -Yeah, it’s all about
smoosh hits, dude. -Last time you were here,
we gave a little taste of “Sunflower,” and it became
the song of the century. -Sure.
-And I have a new song. Would you guys like to hear it?
[ Cheers and applause ] I love you, man.
You’re the best, dude. So, this — it’s a new song,
called “Circles.” -Yes, sir.
-And this is Post Malone. Here we go. Let’s just get
a little taste of it. -♪ Run away
while we’re running in circles ♪ ♪ Run away, run away ♪ ♪ I dare you to do something ♪ ♪ I’m waiting on you again ♪ ♪ So I don’t take the blame ♪ ♪ Run away
while we’re running in circle ♪ ♪ Run away ♪
-Oh, my gosh. Come on, dude!
[ Cheers and applause ] How does that feel?
That’s cool, right? -It feels good.
You know, on this next album, we’re doing a lot of cool,
very fresh type stuff. I’ve probably used the adjective
“fresh” for every single album or song that I’ve ever put out. -Well, it’s working,
so keep using it, man, yeah. Triple platinum. Does your ma —
I got to meet your mom. Does your mom —
-Yeah. -She’s awesome.
She’s beautiful. Hi, Mom.
Does she get to — Is she proud of you,
and like hang that stuff up? -I hope so.
[ Laughter ] -Yeah, she is.
But I mean, does she get to, like, hang the stuff
on the walls and stuff? -You know what?
I’m probably gonna end up, you know, giving her some
goodies for — You know, we’re figuring out
what she wants to do now, so… I hope she doesn’t come
and move to Utah with me, because I love her
but not that much. [ Laughter ] -You don’t want to live —
Yeah. It’s like, “Yeah, hey, Mom,
get your own place,” yeah. -Hey, Mom.
-No, but my mom would always, like, cut out articles
or anything — anything, any mention of me,
like, my mom would call me and be like,
“You were great on ‘Ellen.'” You know whenever I go,
she’d give me reviews. But that’s what moms are for,
right? -Oh, yeah. -Does she give you reviews
and say it’s good or bad. -She usually
never tells me it’s bad. She just says, “Oh, my God.
You did such a great job.” -See?
That’s what you need. [ Cheers and applause ]
-That’s what we want. Oh, Posty Fest.
-Sure. -Now, this is a giant hit,
and you’re gonna do it again. -Yes, sir.
-You’re doing this in November? And where are you doing this? -We’re doing it at AT&T Stadium, where God’s favorite
football team plays. -Oh, my gosh.
-The Dallas Cowboys. -Dude, that’s giant.
November 2nd. You’re doing —
-No, not Giants. -No, I said, “No, it is giant.”
-Oh, yeah. -“That is giant.”
[ Laughter ] Cowboys, yeah, I got you. I mean, that’s big, dude. -Yeah, hell yeah.
I’m excited. -It’s a hit.
-You know, this is — It’s kind of like —
kind of like dreams come true because, like,
my dad worked there for — That’s why I moved to Texas
from Upstate so, I mean — [ Cheers ] It feels good to be able to kind
of like play at AT&T Stadium. -Oh, yeah, I mean,
it’s not like a dive bar, but I love that you do both —
you do dive bars and stadiums. Good for you, man.
-Thank you so much.

100 thoughts on “Post Malone Previews “Circles” from His Unreleased Third Album

  1. ommmmgggg I love him so much

  2. Love postey but his liver disagrees

  3. Post 🇧🇷🇱🇷. Canta muito !

  4. The fact that he’s a cool ass dude , has great music, and is a cowboys fan is amazing

  5. He's so cute! Looks like a giant baby.

  6. He's so cute! Looks like a giant baby.

  7. I hate to say it but I feel like he’s gonna be one of the Greats that leaves us too soon. Reminds me of Amy Whinehouse. Great musician!

  8. He represents the youth. Down to earth, professional, class, humble. 😍

  9. I wish I could see him as a Reverened for some reason

  10. It's like a 5 year old attacked Shia LeBeouf's face with a sharpie

  11. Ugly ass dude!! Actually ALL people who put stupid tats on their faces are ugly. Eeeesh

  12. He seems like a such a real person. Feels like this would be the same person if they werent super rich. Love me some Posty

  13. His voice sounds so different tho🥴

  14. would mean loads if you guys check out my cover of circles by post malone !

  15. Post malone is an amazing artist. His music is different than from a lot of other artist. And damn this man looks so awesome and rough af but is so polite!

  16. Already feel that "Circles" is going to be a hit

  17. Him wearing a suit is like rolling a turd in glitter. He looks like he needs a fucking wash.

  18. Post is so warm, omg i live him.

  19. Can't wait for Posty's new album!

  20. I like posty, but he looks goofy as fuck and always looks down at his dick during conversation lol.

  21. Unfortunately this album won’t work out

  22. He comes across like such a sweet soul.

  23. Omg i just can’t wait 😔

  24. Could have at least washed his face…oh wait

  25. Is it just me or are men on tv getting camper and camper

  26. 🥰🥰🥰

  27. There’s something endearing about Post. He’s definitely got his own charm and humbleness about him. Post is adorable the way he looks down and smiles. Is he into cougars? Lol just sayin….WOW!!! 😉

  28. he’s so cute !!!!!!!! love of my life

  29. 3:41 you’re welcome. Free replay button

  30. Cannot wait for this album. Wow

  31. the look he gives at 3.57 – 9 is everything

  32. Runaway, we’re…man this song is circular.

  33. Post Malone is such a nice man

  34. Jimmy fallon is just one fucking cringy guy

  35. Have my grandkids done him with a pen ?

  36. Post Malone is PROOF that ANYONE can make music …..

  37. I LOVE POST MALONE

  38. The gayest shut I’ve ever seen.. both is these clowns 🤡

  39. This guys the worst….

  40. CORPORATE WHORING AT ITS FINEST! FUCK YOU!

  41. 3:40 you’re welcome

  42. Post is so cute and polite I do love his smile 😍

  43. His songs are so damn catchy. 😍😍😍

  44. Why did he get face tattoos :/

  45. Hmm….a Post Malone and Keanu Reeves collab…just think of the possibilities…….

  46. What is the appeal of this guy's music? All his songs sound the same, follow the same format, and say absolutely nothing about nothing

  47. Post is beautiful 😩❤️❤️

  48. My man is wearing a bar tab collar. I love my bar tab collar shirts!!!!

  49. Hooray for shitty fucking music.

  50. Jimmy has seriously never been to an Olive Garden ?

  51. i love that post malone lives in utah

  52. Post is literally so humble

  53. What a cutie

  54. I can already tell Circles will be at number 1 within a few days love you postie

  55. Sure, yessir, sure, sure, yessir, sure

  56. My friends thought he was gonna be insane cuz of his face tats. Honestly, he seems so down to earth and nice. I wanna be his best friend. I actually love his music too. Don’t judge people on looks, guys ❤️

  57. Fallon is such a suck up.

  58. ❤️❤️❤️ so humble and loveable

  59. Seasons  change and our love went cold
    Feed the flame 'cause we can't let it go
    Run away but we're running in circles
    Run away, run away
    I dare you to do something
    I'm waiting on you again, so I don't take the blame
    Run away but we're running in circles
    Run away, run away, run away, oh 🎶

    I LOOK FORWARD TO THE THIRD ALBUM!!!🎤✨

  60. how can mature people legitimately like bud light… like have you ever tried literally any other beer ?

  61. Was this the same guy from circus ??

  62. JF so awkward. Please never dance

  63. Wtf I thought this clown was balck ..

  64. God I can’t wait for this to drop

  65. that tattoo is called the random magazine from the waiting room of a doctor's office.

  66. he is so fucking cool

  67. I swear post is the only person that hasn’t changed since becoming famous. It’s so refreshing. Those manners as well 👏

  68. I now have 2 things to look forward to in September….posts album and gears 5…im so excited

  69. I like how every time he says "yes sir", he looks at his balls lmao

  70. Could you imagine if we lived in a universe where Jimmy asked him an interesting question.

  71. Waiting for the album 😬😬😬😬😬😬

  72. Posty was in ny on my bday 😭😭😭😭😭

  73. sounds so effing good man

  74. His song im no good in goodbyes is great but i just cant stand that crying dude rapping, wtf is he doing rapping and crying at the same time makes me wanna punch the fck out of this dude beside me in the train

  75. 3:40 thank me as a like to justify my existence thx.

  76. Posty giving Jimmys story adlibs

  77. The snippet sounds like a future hit tbh. I dig it.

  78. Is he dead or not in so confused

  79. I like post Malone what a nice guy

  80. Sounds like a Khalid song

  81. When I look at Post Malone’s face, it’s like looking at my husband’s face after he shaves a large mustache out of his beard. It looks so crazy but I love him so much I can look past it.

  82. Love Post ❤

  83. People would look at this guy and not give him a chance, but from this interview it shows to never judge a book by its cover, Post Malone’s Parents should be very proud of him.

  84. Jimmy didn't mention goodbyes 😩😩😩

  85. Who the fuck is this guy and what happened to his face?

  86. Its sad to sit back and watch to over hungry self destruct. Trust me I have heard his vocals. A short to fame. I have known better in vocal in the 7'0's. Ego to fame!

  87. Always get him mixed with jimmy kimmel

  88. Posty looking fine as fuck in that suit

  89. 1:01 wtf is that voice saying budlight, he clearly doesn't say budlight wtf does he say

  90. 3:40 is what you came for

  91. This guy is not mentally sound. Neither is the guest.

  92. A whole bunch of retarded looking face tattoos

  93. If only he didn’t poses tattoos 😭😭

  94. He's such a gentleman, can't wait to see him in a few months 💙

  95. Nobody likes bud light. Other than that you put in some good tunes. Stop being a plug. You are better.

  96. Post Malone lives in Utah!? That's so surprising to me!

  97. Love watching his interviews he is so humble

  98. Have y'all ever noticed that Shia LaBeouf and Post Malone have never been seen in the same room together? 🤔 Im just saying

  99. One of the most cringe dance of Jimmy Fallon

  100. say what they will, but hes got honestly have the heart of gold.. and the class and respect he has

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *