NURSE ANN | Draw My Life

NURSE ANN | Draw My Life


Hey there Tiktakers, and welcome to a new
Scary Tuesday. Today, we have a creepypasta you’ve asked
for a lot, tho there is not much info about it: the story of Nurse Ann, which we have
adapted for you. Ann was a shy 24 year old girl. She didnt have many friends, as her job took
up most of her time. She was a nurse at an important hospital,
and she loved feeling useful by helping others. She worked along with Doctor Sebastian, a young doctor very respected among his colleagues. Even tho he was a friendly person, he always seemed cold and distant. Some thought her reserved personality was completely normal, as she was a forensic doctor and he spent most of her time surrounded by
corpses. His blond hair and blue eyes had broken many
hearts. Ann was no exception, and she soon fell in
love with him. She never shared her feelings with him – she
thought he’d never show interest in her. However, one day, the doctor his love to her, and they both started a relationship soon after. He gave her lots of presents and paid a lot attention to her, she couldnt be happier. One day, he invited her over to his house,
and after a romantic dinner, he proposed to her. “I love you, I want to be with you forever”,
he said, and she felt happier than she had ever been. After a while, the doctor made a sign with
his hand and said: “Come, I have another surprise for you. Come to the basement”. Even tho she felt excited, something inside
her was on alert. The tone in his voice had changed, and the
atmosphere had suddenly turned cold. She got up and followed him. He opened the door of the basement, and she
suddenly felt a sickening smell. While she was going downstairs, he said: “Dear Ann, I finally found the answer… from now on, we will always be together!”. His strange words scared her even more. When they were all the way down, the doctor
turned on the lights. The young girl could see, totally horrified,
several dismembered corpses piled in a corner. She couldnt tell how many there were, they
were all missing some parts. Ann panicked. The shocking image clouded her sight, and
she couldn’t articulate a single word. The doctor was besides her, waiting anxiously,
for an answer. Her first impulse was turning around and running
away, but he grabbed her and hit her on the head, leaving her dazed on the floor. She felt him holding her on his arms and putting
her on an old and noisy stretcher next to a pile of corpses. He tied her hands and feet. She suddenly felt the pressure of a needle
on her arm, and the effect of whatever he had injected her was instant. Her head started spinning, and she couldn’t
feel her body anymore. She saw the doctor grabbing a huge knife from
a drawer. She opened her eyes, panicking, but she couldnt
even scream. He got close to her and put the blade on her
chest: “dont worry, you’ll feel no pain”. With a fast move, the doctor raised the knife and stabbed it into her heart, with all his strenght. And the last thing Ann saw before the passed
out was a huge puddle of blood coming from her chest. When the young girl woke up, it took her a
few minutes to remember what had hapened. She was still laying on the stretchr, tho
she wasnt tied anymore. She could feel her body again, but that body
didnt feel familiar any more. She stood up, and she noticed she was taller
now. She had a strange feling on her face, and
when she touched it she realized there was an eye patch on her right eye now. She looked at her legs, then at her arms. She saw many parts stitched to one another,
skin that didnt belong to her. Tho the pile of corpses wasnt there anymore,
she didnt take long to realize her new body was formed by pieces from dead people. She suddenly heard a noise and she saw the
door of the basement opening. She knew it was him. Her body clenched, and her face was burning
with rage. He go close to her, and looked at her with
the face of a lunatic. “My dear Ann, you look so beautiful! I can only admire my best piece! Now you have to do the same with me, and our
love will be forever!” But she wasn’t the same girl anymore. She felt a strange feeling of euphoria, she
felt powerful. Suddenly, she felt sorry for that insignificant
being, and the simple idea of spending the rest of her existence with him seemed disgusting
to her. The doctor’s smile vanished when he observed
his loved one. Before he could say anything, she jumped on
him, and with the power of her new supernatural body, she choked him. He tried to resist, but all his efforts were
in vain. She was a lot stronger. When she saw him dead, she decided to give
him a taste of his own medicine. She searched among the tools on the basement
until a chainsaw called her attention. She turned it on and used it to cut the doctor’s
body into pieces, smiling with each, new, mutilation. She left the basement and went to the kitchen. She look at the clock and saw the day was
about to break. She took a shower to clean the blood out of
her body, and then searched the doctor’s wardrobe. She put on a black uniform. She covered the scars on her arms with long
gloves, and she covered her right eye with her hair. Finally, she was ready to start a new day at work.

100 thoughts on “NURSE ANN | Draw My Life

  1. who's your new favourite creepypasta, tiktakers? πŸ˜ˆπŸ’‰πŸ‘©β€βš•

  2. oh I though they would be partners in crime

    -Me 2020

  3. my favorite creepiest demon is slender men

  4. Shitty creepypastas.

  5. Aren't all hospitals important? ._.

  6. This is my new favorite creepypasta

  7. πŸ˜ˆπŸ’‰

  8. The jump scares always get me

  9. She looks so badass.
    She actually is.

  10. 24:(

  11. Oof in the heart oof

  12. Is not really her fault more the guy’s fault bc he started

  13. 5:44 am i the only one who thinks she looks cute and pretty :O .

  14. Your life

  15. Ur scaring the sh*t out of me

  16. This is Fricking scary

  17. This is my favorite creepypasta

  18. I like your storyβ™₯️

  19. Can you do Jack Frost next please

  20. She’s hot tho

  21. 21 century frankinstein

  22. I don't like doctors too,@Icecream Romero!😣Only because of nurse ann…

  23. ohhh scary!

  24. Me: this can’t be that scary πŸ˜†

    Me after watching it: holding my self in the corner of my room

    My mom: hunny what are you doing

    Me: points to my phone

    My mom:Watches it

    My mom: sitting next to me holding onto her legs

    My dad comes in: what are you guys doing?

    My mom and I: point at my phone

    My dad after watching it: holding on for dear life

    2 seconds later: the whole planet in my room scared

    (Please like it this took way to much work!)

  25. I mean she’s really Beautiful for a Mutant!πŸ˜…

  26. But he was already dead you gave him a OVERDOSE!!!!!

  27. It's tik tok

  28. i mean that was crazy! Im always scared at the end, its a jumpscare!!!

  29. OOOF A STAB IN DA BOOBIES…PAINFUL!!

  30. Am i the only one who thinks she's hot

  31. Oh no

  32. … ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

  33. Is she real

  34. It’s tiktok

  35. So did she just continue normally at work, or did she do the same thing that the doctor did to her?

  36. I’m just looking in the comments to see if there’s a jump scare

  37. can you show your face pls..πŸ˜ƒ

  38. Am I the only one who thinks she’s pretty ;0

  39. 2:38

  40. _Parents_: I want you to be a nurse!

    Me showing this video

    _Parent_: Nevermind.. Maybe a doctor

    Shows another vid

    Parents: What are you gonna be?

    Me:A plant

  41. Nurse ann is my favourite

  42. Nurse Ann is my favourite pasta πŸ™‚

  43. Ok, I feel like I’m the only one who thinks this but who else thinks that Nurse Ann and Homicidal Lou would make a cute couple??

  44. Nooo hee ha I'm gonna poop

  45. That jump scare scared my cat so much when it happens she JUMPED AND HISSED at Me!!

  46. Her outfit is so cute ✌️❀️

  47. You should do sally Williams

  48. draw my life

  49. Can you do a slenderman vid plssss

  50. You know what nurse ann looks pretty when shes wearing the black uniform

  51. Jeff
    Slender man
    Yo mama
    Jeff + Nina
    Nurse Ann
    Those my favs I couldn't reply in your comments for
    Some reason

  52. I am watching this on Monday…
    Yes I am not lieing

  53. I think the only asian parents that tells their kids to be docters……. want them to die! Im asian btw

  54. I want a random person or creepy pasta

  55. Creepy

  56. My is slender man

  57. Please make one of her a girl

  58. i a going to have nightmares

  59. Love you to the bus and your truck

  60. O shoot intense

  61. Yuck

  62. Why you kinda sound like Dua Lipa

  63. Do jenn and Jeff j+j=❀️

  64. Please do Sally Williams

  65. EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!

  66. omg she was so pretty!!!

  67. I have the same black marker!πŸ˜ƒ

  68. me and my sister watching this

    My sisters mind: OMG SO SCARYY! I don't wanna be a nurse

    My mind: she kinda thicc tho

  69. An apple a day keeps the doctor away

  70. Only a madlad would take a shower after killing someone

  71. Me:I wanna be a nurse when I'm older
    Me after I watch this:um I dont want to be a nurse or go to the doctor

  72. Is this some kind of transformation?

  73. πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜¨πŸ˜¨πŸ˜¨πŸ˜¨πŸ˜¨πŸ˜¨πŸ˜¨πŸ˜“πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±

  74. Doctor: I love you, I want to be with you forever
    Later: Ann literally lives forever
    Doctor: dead

  75. How do you know all this

  76. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa πŸ˜“πŸ˜ŸπŸ˜­πŸ˜¨πŸ˜±πŸ˜°

  77. You can draw AMAZINGLY I love the way u draw

  78. That doctor is mental

  79. Can you do Ticci Toby?😏 please😒

  80. um this was kinda creepy

  81. One eyed ghoul

  82. Can u do Lady Gaga Draw My Life And Slendrina Draw My Life

  83. She reminds me of Valentine off of Skullgirls

  84. This kinda happened in supernatural

  85. hey tiktak you Should do pinkamena she's from my little pony horror game and she's a creepypasta

  86. if he proposed and said go to the basement i would think " he's rapin me or gonna kill me… HELL NO!!!!!!!"

  87. Just saw Jeff and nina

  88. BEST SHIP REEEEE!!!!!πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜β€β€β€β€β€πŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™

  89. i remember this

  90. Nice πŸ‘ 😏

  91. the doctor is dead-yayay

  92. jeff the killer and slender man

  93. DRAW MY LIFE should have videos about all the SCP's, this may not be horrific as their current stories, but are interesting topics and as creepy as their creepy pastas

  94. why am i watching this

  95. The marker is so freaking satisfying

  96. Wait-

    Nurse ann is not a Proxy of Slender ?

  97. im just ao adsicted to ur channel its so fun to watch and u can know more things

  98. Nurse ann who is nurse Ann?

  99. I don’t wanna go to the doctor next week now 😰

  100. Yay now the creepypasta community has a frankenstien monster (or a Sabatien Monster??)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *