Kids Try Pancake Art | Kids Try | HiHo Kids

Kids Try Pancake Art | Kids Try | HiHo Kids


– This is so satisfying. – [Forrest] Right? Just like a real poop. – I’m not so sure about that. – You should eat more fiber, kid. (producer laughing) (upbeat music) – Hello. – [Producer] Do you ever
eat pancakes for breakfast? – Pancakes? – [Producer] Pancakes. – Yes. – [Producer] Today, we
brought a very well renowned pancake chef. – Pancake chef? – [Producer] Yeah. – Sounds yummy! – Do not touch this, this is wildly hot. – Well hello, my name is Jules. – My name is Forrest, – Hello Forrest. – World-renowned pancake chef. – It kinda looks a tiny bit different on the one my dad makes. He makes blueberry pancakes. and they’re always round, but this one is actually a
pretty cool shape for a pancake. – I think they look pretty basic. – Are you ready to flip it? – I guess. Three, two, one, go. – [Forrest] Boo. Boom. – What? – It’s Pusheen the cat. – Aw! I think that’s a unicorn-whale. (producer laughs) A narwhal? – Ba-ding! We are doing pancake art today. – Yay – Wanna eat some Pusheen? – Time to die, Pusheen. (producer laughing) – [Producer] Here’s some syrup. – Syrup on venom, delicious. – Back into an ocean of syrup. Just finish her off. Pretty good? – It’s like, fluffy. – What do you wanna draw today? – Whatever I want? – Whatever you want, anything. Anything that’s in this mind of yours can come to this non-stick canvas. – Oh, let’s make that. – You wanna make that rainbow heart? – The poop emoji. – I think the unicorn’s
actually pretty cute. – Alright, we’re doing a unicorn. – What colors do you have? – What colors can you imagine? – Red, white, orange, yellow, green, blue, indigo, violet, brown, black. – Bada-boom, we got ’em. Do you want any of these colors? – [Producer] A what? – Oh, no not those colors! – Yeah, these are a little too Seattle. Where should we start with this unicorn? – Maybe like outlines? – Perfect! – Let’s start with the top. – Okay, you haven’t done this before? You are a natural. – Thank you. – How do you like the circle I made? – Gorg. That is the helmet, the
unicorn’s helmet, right? – No, it’s its head. – Okay, ready? Go, go, go, go, go. It’s kind of a lot to squeeze. – Mm hmm, yeah, just like the real thing. (producer laughs) – Maybe instead of like this big line, another, like, exact same, maybe purple? – [Forrest] Purple, coming up. Can you pass the blue please? – Yup, can you pass me the pink? – So, here’s the thing. We have a pinkish red. We can try to like, mix up some of the white and the red, or we could, do you want
some like, straight up pink? – I don’t want red, I
just want pink, okay? – Oh, this is pink to you? – Yeah, yeah, yeah, okay, okay? – Okay, okay, okay, okay, okay, it’s cool. Can you pass some blue please? Thank you Mackenzie. – I can help. – Thank you. Are you gonna be an
artist when you grow up? – Actually, I can’t decide
’cause I love engineering. And, if I do, I will have
trouble deciding which one. – One thing that you might
not know about pancake art, is you might’ve noticed
that with that Pusheen, was surrounded in a
layer of pancake batter, because you think that’s gonna hold? You think that’s gonna hold? – Nope. – Might fall apart, so we can just put a little
batter around this stuff. Goodnight, little unicorn,
what’s this unicorn’s, maybe, we’re gonna start with warm and we’re gonna crank it 300 degrees. Look for some little bubbles. – Why do we need to look for bubbles? – ‘Cause the bubbles mean
that it’s starting to cook. Should be easy. – That poop does not look good. (producer laughs) – It’s starting to bubble a bit. Yup, it’s ready to flip, I think. – [Forrest] It’s ready to flip? Three, two, one, flip! (producer gasps) – [Jules] Oh, no! – [Forrest] Go. Oh, snap. (producer laughs) – [Producer] It’s beautiful. – [Forrest] Flip! (producer gasps) Nailed it! Up top, Mackenzie. – Time to drown, sorry. That’s actually pretty cool. – Did you know that
unicorns cry in maple syrup? – ‘Kay, ready, set, go. – Mm. – It’s amazing, for a poop. – Would you like to try some of mine? – I think I’m all set. – It’s really crispy. – I still have some more anyhow – You should try it
– Mine is very crispy. – Try it.
– I’ll take it home. (producer laughs) I’m gonna take it to go. – Thank you, Forrest. – Thank you, Crystal,
it has been an honor. Thank you for watching.
Thank you for watching. – Bye. – [Producer] Bye. – Bye bye. (upbeat music)

100 thoughts on “Kids Try Pancake Art | Kids Try | HiHo Kids

  1. Follow some of the kids and Forrest on Instagram!
    Crystal: https://www.instagram.com/iamcrystalannemartin/
    Jules: https://www.instagram.com/jules_florian/
    Forrest: www.instagram.com/forrrrrest/

  2. 0:44 your dad makes blueberry pancakes? So does mine!

  3. He is rlly good with kids!

  4. Little boy: hi my name is jules

    me: that’s my name

  5. Were can we go there it’s in Seattle I’m in Washington I wish I was there with crystal she’s so funny

  6. I think I saw him on cut.in the match the art to artist

  7. Mackenzie just dumped the whole cup of syrup on the pancake

  8. NARWHALSSSs 🐚🐳

  9. I dont like makenzi the girl

  10. I have a question.:does the colours have an affect on the taste??

  11. PUSHEEN!!!!

  12. Cavalli probably would have made a sriracha shaped pancake and asked to put some real sriracha on it.

  13. Oml “time to die pusheen” 😂

  14. PUSHEEN!

  15. OMG NO WAY I HAVE THE SAME IPAD THAT IS GOLD AND THE COVER OMG HOWWW

  16. 2:58 She’s picking her nose

  17. cool

  18. Türkleri böyle alalım

  19. That is was amazing

  20. me at crystal age , i just want to eat sleep and watch tv
    crystal 3:25

  21. do another pancake art but ask devan keys

  22. " it's amazing, for a poop" lol

  23. İ Wana eat too!

  24. Is this in Seattle, Washington ? Cause I live there and maybe I can register for it

  25. I like crystal the most

  26. Me watching this remind me of Devan Key

  27. Who names their baby boy Jules '-'

  28. 0:41 She's talking alot

  29. Crystal is soo sweet I could see her being a engineer 🤣

  30. Crystal was raised right. You can really tell.

  31. Needed Clara in this episode
    She would have been like guys you got any butter ahah

  32. Crystal is so precious😭😭😭💕💕💕

  33. I hate mekenzI

  34. they should make pancake art with Koji

  35. I ❤ this

  36. Crystal is just a mood😂😂😂 "tImE tO dIe pUsHeEn" "tImE tO dRoWn uNiCoRn"

  37. Reminds me of window color #nostalgia

  38. I miss crystal… P😍😍

  39. who just came here to see crsytal

  40. How do Crystal like engineering

  41. 2:58 Mackenzie is picking her nose

  42. I'm new to the channel but I love these kiddos… Clara, Desmund, Maddox and most especially Crystal. I hope I could see them all in upcoming videos.

  43. This guy 😂

  44. This is the coolest! 😍😍

  45. I love videos like this

  46. My younger sister say ' Where they eating poop ?'

  47. My younger sister say ' Where they eating poop ?'

  48. Crystal:time to die pusheen

  49. 2:58 whyyyyyyy paused there

  50. you love me happy birthday I will be back to the world today and I will go back again tomorrow night but I am 6 week now again

  51. “I JUST WANT PINK, OKEYYY!?!” dead 😂

  52. I didn't know Pewdiepie had a passion for making pancakes!?!?!?!

  53. Me trying to make a happy pancake but it turns out to be whole different thing 😂

  54. Crystal is my dream child

  55. Time to die pusheen

  56. Me and crystal have something in common! UwU I LOVE PUSHEEN AND STORMY

  57. Child: tImE tO dRoWn Giggles

  58. Hewo! Am watching this the same day they made the video lol 11-7-19

  59. I hate crystal

  60. Wow. Crystal had a good one

  61. Can anyone sub my YT channel
    Thank you 🙂

  62. Lol 3:08 me on a daily. Too many words my dude 😂 no he was just trying to tell her and um, she just wants to make pancakes!!!!

  63. Awww, a unicorn whale

  64. I love pusheen

  65. cant you do this with Clara on it? I imagine something hilarious when she's on 😀

  66. The girl who asked for the pink one was kinda rude in every vid I watched

  67. Crystal is so cute

  68. Me watching this with my sibling girl: time to die pusheen sibling:AAAAAAAAAAAH

  69. “Time to die, Pusheen!” That got dark. LOL

  70. Hi ho ho ho christmas is here ❤️🤪😂😅🙈🦌

  71. 2:58 ewwww

  72. For some reason I don't like Mackenzie

  73. Why did l actually think that Crystal will be holding the pancakes 🥞 up in the air 😂 😂

  74. 4:43 kid:its really crispy
    Artist:I'll take it home

  75. “Time to die pusheen”
    Me” laugh laugh hehehe dis kid should be on a comedy show

  76. Not tryna be rude but Makenzie should not have been talkin to the chef like that, he is older than her, she should have respected him.

  77. "TIME TO DROWN" 😂😂I fricking love that

  78. I love pusheen the cat

  79. This is how many times the topic of pancakes was change to the most wonderful kids in the earth with there funny comments.

  80. 3:26 its a very spooki ghost wiff a party hatt

  81. “I’m not so sure about that.” lol 😂

  82. Love you guys #hihokids

  83. I can't believe Crystal loves engineering stuff. Wow gurl

  84. they need to make more stuff w jules 🥺

  85. Me: MAKE ANIME

  86. When Mackenzie and forest had an argument about the pink and blue 😂😂😂😊

  87. Cool chef

  88. Yust like the real thing😀😃😄😂😂😂💩💩

  89. Pancake POOP. 😯😯

  90. I want to be in hiho 😔🤩😚😚

  91. I loved the pusheen i love pusheen

  92. Mackenzie So rude she is talking to an adult like that how dare she like if u agree ,😠💢

  93. I love pancakes

  94. Oh sorry guys I meant to

  95. crystal's pancake turned out so cute omggggg

  96. mackenzie: rips off a tiny piece of the pancake that's smaller than a fingernail HERE YOU SHOULD TRY IT

    forrest: oh thanks, i'll take it home, i'll just take that to go
    😂😂😂

  97. Pancake master
    Devan key has left the chart

  98. Man: wanna eat pusheen? Crystal: Time to die pusheen

  99. "ITS PUSHEEN THE CAT"

    me- its pusheen cat idiot

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *