Kanye West – Famous

Kanye West – Famous


♪♪ ♪♪ RAP IS THE NEW ROCK AND
ROLL WE THE ROCK STARS -IT’S BEEN LIKE THAT
NOW FOR A MINUTE IT’S BEEN LIKE THAT NOW FOR
A MINUTE – (STATIC NOISE) WON A VMA AWARD
(STATIC NOISE) HARD TIME BELIEVING THAT
GEORGE BUSH COULD (STATIC NOISE) ♪♪ (STATIC NOISE) ♪ MAN I CAN UNDERSTAND
HOW IT MIGHT BE ♪ ♪ KINDA HARD TO LOVE
A GIRL LIKE ME ♪ ♪ I DON’T BLAME YOU MUCH
FOR WANTING TO BE FREE ♪ ♪ I JUST WANTED YOU TO KNOW ♪ ♪ SWIZZ TOLD ME LET
THE BEAT ROCK ♪ ♪ FOR ALL MY SOUTHSIDE
NIGGAS THAT KNOW ME BEST ♪ ♪ I FEEL LIKE ME AND TAYLOR
MIGHT STILL HAVE SEX ♪ ♪ WHY? I MADE THAT BITCH
FAMOUS (GOD DAMN) ♪ ♪ I MADE THAT BITCH FAMOUS ♪ ♪ FOR ALL THE GIRLS THAT
GOT DICK FROM KANYE WEST ♪ ♪ IF YOU SEE ‘EM IN THE STREETS
GIVE ‘EM KANYE’S BEST ♪ ♪ WHY? THEY MAD THEY
AIN’T FAMOUS (GOD DAMN) ♪ ♪ THEY MAD THEY’RE STILL
NAMELESS (TALK THAT TALK MAN) ♪ ♪ HER MAN IN THE STORE
TRYNA TRY HIS BEST ♪ ♪ BUT HE JUST CAN’T SEEM
TO GET KANYE FRESH ♪ ♪ BUT WE STILL HOOD
FAMOUS (GOD DAMN) ♪ ♪ YEAH WE STILL HOOD FAMOUS ♪ ♪ I JUST WANTED YOU TO KNOW ♪ ♪ I LOVED YOU BETTER
THAN YOUR OWN KIN DID ♪ ♪ FROM THE VERY START ♪ ♪ I DON’T BLAME YOU MUCH
FOR WANTING TO BE FREE ♪ ♪ WAKE UP MR. WEST!
OH HE’S UP! ♪ ♪ I JUST WANTED YOU TO KNOW ♪ ♪ I BE PUERTO RICAN
DAY PARADE FLOATIN’ ♪ ♪ THAT BENZ MARINA
DEL REY COASTIN’ ♪ ♪ SHE BE PUERTO
RICAN DAY WAVIN’ ♪ ♪ LAST MONTH I HELPED HER
WITH THE CAR PAYMENT ♪ ♪ YOUNG AND WE ALIVE WHOO! ♪ ♪ WE NEVER GONNA DIE WHOO! ♪ ♪ I JUST COPPED A JET TO FLY
OVER PERSONAL DEBT ♪ ♪ PUT ONE UP IN THE SKY ♪ ♪ THE SUN IS IN MY EYES WHOO! ♪ ♪ WOKE UP AND FELT
THE VIBE WHOO! ♪ ♪ NO MATTER HOW HARD
THEY TRY WHOO! ♪ ♪ WE NEVER GONNA DIE ♪ BAA BLACK SHEEP ♪ I JUST WANTED YOU TO KNOW ♪ ♪ BAM BAM BAM BAM ♪ ♪ BAM BAM DILLA BAM BAM ♪ ♪ ‘EY WHAT A BAM BAM ♪ ♪ HOW YOU FEELING RIGHT NOW? LET
ME SEE YOUR LIGHTERS IN THE AIR♪ ♪ BAM BAM EH ♪ ♪ BAM BAM BAM BAM ♪ ♪ LET ME SEE YOUR MIDDLE
FINGER IN THE AIR ♪ ♪ BAM BAM BAM BAM ♪ ♪ BAM BAM DILLA BAM BAM ♪ ♪ LET ME SEE YOU ACT UP IN THIS
MOTHERFUCKER ♪ ♪ ‘EY WHAT A BAM BAM ♪ ♪ HOW YOU FEELIN’ HOW YOU
FEELIN HOW YOU FEELIN’ ♪ ♪ IN THIS MOTHER
FUCKER GOD DAMN ♪ ♪ ‘EY WHAT A BAM BAM ♪ ♪ ONE THING YOU CAN’T
DO IS STOP US NOW ♪ ♪ BAM BAM BAM BAM ♪ ♪ BAM BAM DILLA BAM BAM ♪ ♪ YOU CAN’T STOP THE THING NOW ♪ ♪ ‘EY WHAT A BAM BAM ♪ ♪ MAN IT’S WAY TOO LATE IT’S
WAY TOO LATE ♪ ♪ IT’S WAY TOO LATE YOU
CAN’T FUCK WITH US ♪ ♪ BAM BAM BAM BAM ♪ ♪ TO THE LEFT TO THE RIGHT ♪ ♪ BAM BAM DILLA BAM BAM ♪ ♪ I WANNA SEE EVERYBODY
HANDS IN THE AIR LIKE THIS ♪ ♪ BAM BAM DILLA BAM
BAM BAM BAM BAM BAM ♪ ♪ I JUST WANTED YOU TO KNOW ♪ ♪ I LOVED YOU BETTER
THAN YOUR OWN KIN DID ♪ ♪ FROM THE VERY START ♪ ♪ I DON’T BLAME YOU MUCH
FOR WANTING TO BE FREE ♪ ♪ I JUST WANTED YOU TO KNOW ♪ ♪ IF YOUNG METRO DON’T TRUST
YOU I’M GON’ SHOOT YOU ♪ ♪ BEAUTIFUL MORNING YOU’RE
THE SUN IN MY MORNING BABE ♪ ♪ NOTHING UNWANTED ♪ ♪ BEAUTIFUL MORNING YOU’RE
THE SUN IN MY MORNING BABE ♪ ♪ NOTHING UNWANTED ♪ ♪ I JUST WANT TO FEEL
LIBERATED I I I ♪ ♪ I JUST WANT TO FEEL
LIBERATED I I I ♪ ♪ IF I EVER INSTIGATED
I’M SORRY ♪ ♪ TELL ME WHO IN HERE
CAN RELATE I I I ♪ ♪ NOW IF I FUCK THIS MODEL ♪ ♪ AND SHE JUST
BLEACHED HER ASSHOLE ♪ ♪ AND I GET BLEACH
ON MY T-SHIRT ♪ ♪ I’MMA FEEL LIKE AN ASSHOLE ♪ ♪ I WAS HIGH WHEN I MET HER ♪ ♪ WE WAS DOWN IN TRIBECA ♪ ♪ SHE GET UNDER YOUR
SKIN IF YOU LET HER ♪ ♪ SHE GET UNDER YOUR
SKIN IF YOU-UH ♪ ♪ I DON’T EVEN WANT
TO TALK ABOUT IT ♪ ♪ I DON’T EVEN WANT
TO TALK ABOUT IT ♪ ♪ I DON’T EVEN WANT
TO SAY NOTHING ♪ ♪ EVERYBODY GON’ SAY SOMETHING ♪ ♪ I’D BE WORRIED IF
THEY SAID NOTHING ♪ ♪ REMIND ME WHERE I
KNOW YOU FROM? ♪ ♪ SHE LOOKING LIKE
SHE OWE YOU SOME ♪ ♪ YOU KNOW JUST WHAT WE WANT ♪ ♪ I WANT TO WAKE UP WITH YOU
IN MY BEAUTIFUL MORNING ♪ ♪ BEAUTIFUL MORNING YOU’RE
THE SUN IN MY MORNING BABE ♪ ♪ NOTHING UNWANTED ♪ ♪ JUST WANT TO FEEL
LIBERATED I I I ♪ ♪ I JUST WANT TO FEEL
LIBERATED I I I ♪ ♪ IF I EVER INSTIGATED
I’M SORRY ♪ ♪ TELL ME WHO IN HERE
CAN RELATE I I I ♪

100 thoughts on “Kanye West – Famous

  1. This video is absolutely ridiculous…. I mean to be honest. I can't believe I'm even watching it

  2. Crazy!

  3. Kanye West Is the worst person I see he think he is human but I think he is snake.

  4. Thanks Mr. West!

  5. They should make a whole new reddit post

    r/musicalpornthatislegal

  6. Man that tyler line is dope

  7. Okay but like why did they agree to this

  8. CHANGED HISTORY

  9. Donald Trump looks like big lez sleeping in this

  10. ILLUMINATI VIDEO

  11. am i the only who watch naked trump ?

  12. Is Trump in on this too?

  13. Just saw Trump. I'm losing my shit

  14. He’s literally showing y’all human androids smfh mfs be soo damn blind, he’s also saying everyone’s in “bed” with each other so to speak .

    You notice how they breathe ? The texture of and hue of their skin …? All the “ celebrities “ are “sleeping” bringing you in bed with them to “ sleep “ ( unconsciousness)

  15. Literally inactivated human androids but your not gonna believe it so why not put the truth right in your blinded faces

  16. Oh.
    Hi Taylor what you doing there

  17. Dis is what Martin Luther king jr was trynna say in his FAMOUS speech

  18. One of the best songs I’ve ever heard.

  19. I wonder what happen To the dolls and who is using it badly?

  20. Most disturbing thing I've ever seen. Did I stumble into the dark web? God help us.

  21. why the frik dis here

  22. 6:41
    Oh hell FUCKING no, I didn't think this could possibly get worse

  23. wtf :DDDDDDDDDDDDDDDDD

  24. تحب اريحه 07813622455

  25. see leaders american president cchal hut

  26. What a trash comment section… yall are witnessing greatness

  27. This is full of shit!! What waste of talent # everyone be like ' I regret working with Kanye '

  28. Bruce Jenner LMAO

  29. wait… did kanye just have an orgy with trump?

  30. It's like Kanye wanted to go cinephile after watching Von Trier's Nymphomaniac COVER…'cause seriously I doubt he would even try to watch a film that long!!!

  31. Well, not 1 billion views yet

  32. was that Bill Cosby and Donald trump 😂

  33. All in bed together…. Don't vote

  34. thought i was tripping but 4:06.

  35. Yall so stupid u gotta understand the message and the title of this video tells alot, some ppl jst so ignorant u dnt wanna see wats actually the true meaning of this video

  36. This mf even spend extra dollars to make the wax figurines breath, nah bro we see through you and you know what, these figurines can actually be really good sex dolls

  37. I just wanna know why

  38. 🔥🔥🔥

  39. São tudo cera meu povo

  40. عربب؟؟ هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههہ

  41. I came from Twosetviolin

  42. Kenye West can't make money with his voice, nor looks… He depends on soft porn to do it… Just wondering if now that he listens to God; is he going to donate all his money to poor people…?

  43. I actually want to pour bleach on my eyes. Legit 30 secs of music rest of the vid just nudity

  44. Wait is that Donald trump

  45. the camera man had fun

  46. WTF í mean is really imposible this vídeo still be in youtube, what the fuck just think the youtube team:"you can't say bad words but you can show naked people"

  47. How the fuck is this not taken down yet

  48. Is that ray j😂😂😂😂😂😂

  49. The size of that bed lol

  50. 歌詞なんて意味なん?
    何で低評価こんなついとんの?
    理由があるやろ

  51. And this video is still not deleted… Kanye is one of the grossest people in the world, he needs other people to get some attention and he's still such a brainless animal here

  52. Engraçado que ninguém ronca rsrs

  53. im glad this disgusting filth of a video has more disslikes there is hope after all

  54. I'm watching this in the end of 2019 seriously??
    Where have I been

  55. Pa cuando en pornhub

  56. The 12 Deciples

  57. 3:20 I didn’t know wax figures breathe

  58. Imagine waking up on a big bed with a bunch of naked people on the bed with some random dude recording you lol 😂

  59. that don't look like rihanna at all

  60. This would been more legit if it was made by Ray J.
    Ray J – ''I made that b#$ch famous''

  61. Taylor Swift?

  62. Bro 2:18 one of them shits was breathing and moved their finger WTF 😂

  63. Xjm

  64. Boo There Are Nude!!!!! Boring

  65. ok but, what the actual fuck

  66. i love this music but the videoclip is just to much it actually ruined the music

  67. This man will forever be an ICONIC GENIUS, TRUE VISIONARY ! 💯🙌🏼 I'm still amazed in 2019 🤷🏽‍♀️

  68. I wonder if he still has this bed… With them in it of course🤔

  69. Is this even music video?

  70. More dislikes then likes.. Hmm nice

  71. Weird

  72. We can all say Bill Cosby couldn’t have done this

  73. This is where all the 12 year olds come when they’re home alone

  74. I just realised that half of the video doesn’t have music, and is just the camera zooming on some boobs and celebs faces

  75. Why.

  76. Too much nudity makes it fake 😂😂🙏🏻

  77. This so stupid 🙅🙅🙅music video is this edit oh my god

  78. What's gonna be next? Kenye and Kim having sex on YouTube or even Group sex? My God

  79. This is mad and crazy to the next level, Kanye is real perver, I am sorry.

  80. Kenye why dont you just play in porno movies as a carrier .

  81. Omg who think this is normal? What this video is for I dont know?

  82. this is disgusting, how do people NOT agree with taylor swift??!!! how would you feel if someone put your NAKED wax figure in their music video without your consent?! this is horrible

  83. Kanye West. Ur a pErV why are U asking Girls and Boys To he Naked First of All? 2nd Of all THINK ABOUT KIDS TOO! AND TEENAGERS! MAYBE THE LIKED U BUT NOW…. U HAD BECOME A MONSTER TAYLOR SWIFT WAS UNCOMFORTABLE AND IT SAID IT ON THE NEWS!! YoUtUbe dEleTe tHiS as OnCe fOr kIds plEaSe

  84. *pornhub intro*

  85. the sound design is so creepy

  86. Je bande

  87. This video says a lot!!! Stay WOKE…

  88. No demonotization?!

  89. Pepe

  90. 개역겨워

  91. “This is we can’t have… , nice things”

  92. Jesus is king….

  93. Look at this as an art piece… as you would the statue of David …then you’ll see what Kanye is trying to say

  94. Hey guys hurry and try AUTHENTIC V I E W S D O T C O M to get views and Likes

  95. aaaahahah wtf is thus!>??

  96. That bill Cosby has a face that he did everyone in that bed
    *Gets mad chills

  97. Clones! I think he personally paid for each CLONE…for the purpose of EXPOSING the hollyWEIRD ppl

  98. One of the men at the end looked like Epstein

  99. .

  100. Fuck kenye

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *