Help (Official Music Video)

Help (Official Music Video)


Help! Oh well… Everybody going up but I’m going to h*ck I don’t even give a (family friendly) what I’m doing who cares I be thinking that I’m nuts but who isn’t.. I stare… I stare… Screaming Help! Oh well… Everybody going up but I’m going to h*ck I don’t even give a (family friendly) what I’m doing who cares I be thinking that I’m nuts but who isn’t.. I stare… I stare… Screaming It started on a Sunday and I was just doing nothing but partying it up with some people I knew enough, um. Im just- *Breath intensifies* looking at things. The sweaty bodies go on scheming, they be praising me Im dreaming cuz I made it now I’m something. At least- I think I am? Thats what they say I am. Not playing man. I’m just doing everything that I funny’s lol can I don’t even know what’s just going on but they thinking… Looking at me like I am- money.
Shut up and now they speaking…. Fake… So I’ll be Drinking it up and then some. Hinting Im done they nincom- poops who keep talking. I’m hostage. “But sponsors!?” Paid my ransom… Im just an artist astonished by all the offers that coming
but if Im honest… now harder to start a f***ing convo! Am I having fun? Yes but damn I’m also not… Jeez people going on and thinking that fames nothing but ducking problems. Assuming some wealth but they summon dozens of crummy demons. They done and gone (nono word) themselves as they come up screaming Help! Oh well.. Everybody going up but I’m going to h*ck I don’t even give a (ocamsklf) what I’m doing who cares I be thinking that I’m nut but who isn’t… I stare… I stare… Help! Oh well.. Everybody going up but I’m going to h*ck I don’t even give a (ocamsklf) what I’m doing who cares I be thinking that I’m nut but who isn’t… I stare… I stare… “Friends are coming someday” I said Fame hits Gained some. Dummy I am. Lost them. Oh darn tutin dang tarnashion All alone I ponder. Wonder if I’m ever going to find some if im ever gonna find some. Never thought it could get harder. Happens when your evil! “Hello can I be your friend-o?” “Adam your great, you -insert FAMILY- make me wanna explode!” “Hey since I got you, shout me out, and then help me grow?” “Wait what the ksdmf did you just tell me jdflids heck no?! jeans GO!! “Hello, can I be your friend-o?” Everybody looking at me making this joke! I’m getting sick of it I think I’m going mental! Can’t even make some friends who sinking in the same boat! Ah No! HELP!! Angry, mad at the world! Im freaking. I know its absurd but these are the things that keeping me up.
My demons. HELP!! I’m pushing most people away. Despiting the fact that some grate. Just used to an industry of manipulate.. HELP!! Every time… Im doing it often. Then often find myself huffing and puffing. Im fussing. My eyes are blinking. HELP!! Pretty Immature. Need to try out something different.I’m missing when things we’re simple but hear me listen… Ill never stop pursuing what I HEY DUDE love. Im doing everything I can Im making sure I rise above but sometimes I feel like its often going off the wall but huh… Im just a young. Built this stuff alone. Edge double sword I think Im holding screaming Help! Oh well… Everybody going up but I’m going to h*ck I don’t even give a bro what I’m doing who cares I be thinking that I’m nuts but who isn’t… I stare… I stare… Help! Oh well… Everybody going up but I’m going to h*ck I don’t even give a bro what I’m doing who cares I be thinking that I’m nuts but who isn’t… I stare… I stare… (whining) Heeeeeellllllpppp mmmm Oh I need Heeeeeelllpppp I need (whining) Heeeeeellllllpppp mmmmm Oh I need Heeeeeellllppp! Butter my giblets I am upset

100 thoughts on “Help (Official Music Video)

  1. Gunna be doing a live show with these people involving improvesational drawing games w/ us, you, and yup you guessed it.. Your dad.
    Block party! – Tickets available here http://blockpartylivetour.com/

    Ok cool, I can say whatever I want now. Age 7, I once pee'd the bed at a friend's house and blamed their dog. He believed me. What a moron.

  2. That Cardi b feature tho 😍 0:42

  3. 2 now WOW SomeThingElseYТ VEVO coming soon?

  4. Oh wow

  5. Email rly

  6. HELP!
    I can't stop listening to this song

  7. Nice bro

  8. Me: How many songs will you make?
    Adam: Yes

  9. Adam- Help~
    Me~hmmmmmmmmmnmmmm
    Me~subcribing
    Me~I ♡ youuuu

  10. 😍😍😍😍😍

  11. O k. W h a t. T o. H e l p?

  12. I love him so much

  13. When you lose to the the champion is the Pokémon league

  14. his voice needs some compression, sounds like he’s just talking over a guitar beat. thats really the only change i want for his improvement.

  15. New song to be stuck in my head! Love this song.

  16. Your singing is amazing! I wish we can all here some more. Youre so lucky to have such an amazing voice. I wish i can sing better than how it is at the moment because i get voice cracks all the time because there are always people watching. So yeah. People say that I'm good at singing but i can tell that they are lying because of the look on their faces. So i now just feel like a mistake. How do you make yourself feel happy? I just can't make myself happy.

  17. Great job.

  18. This is amazing

  19. Seriously dude you're so talented! You can rap better than most mainstream rappers, and your singing is so nice!

  20. Eminem: this was me! He photoshopped it!

    Fans: your not as good as Adam. He can sing

    Eminem: …

  21. Oooooo

  22. Yes

    Adam released his second song today, and I got my first graphics tablet as a birthday present.

  23. So talented🤩

  24. this has some eminem vibes

  25. He protecc
    He attac
    But most importantly
    His song slap

  26. Ttl random but is Evan (the camera man) greek?

  27. oh my ass, my brain is so big right now.
    👉🏿👌🏻

  28. I like the fact that he didn't use auto-tune fantastic mann

  29. Probably the best singer on YouTube right there

  30. Adam, my favorite animating DJ

  31. This doesn't sound well mixed, sorry

  32. Le gasp! Adam that was amazing! Good job! I hope ur proud of ur self because this was a work of art

  33. ..what if we just had a bunch of animators create a song together

  34. I kinda liked this :), good job Adam

  35. *Amazing*

  36. Holy $#!T this is good but also are you ok Adam like u good bruh?

  37. Great song eat your heart out dan Reynolds’s

  38. I'm gonna cry I've been waiting for this for so long!!!!!! ❤️❤️❤️❤️

  39. Omg good as something else!
    (Also something else is my phone ringtone…)
    I donnu why i mentiond it

  40. Adam, if you need help just attend a Christian church service. You could even visit onespokane.com and watch their services. God is the answer to your problems. No matter what you’ve done. I hope you read this comment

  41. Te quedo magnifica 😊❤👍💕

  42. Nice video Somethingesle

  43. Could you be famous?
    A normal human : Possibly, yes.

    Me: IF yOU DonT THiNK he COulD bE FamOUs

    Your DEAD to me..

  44. Adam: didn’t use joe on his first song
    Adam: didn’t use joe on his second song

    Joe: Am I a joke to you?

  45. People to the first song: god damn you rap like eminem
    Heres another one-! BTW loving this already

  46. oh wow

    those are some high quality vibrations right there

  47. Adam: Makes song

    Us: "wow, that was awesome."

    Adam: " I'll fukkin do it again"

  48. That was so good!!!!! Loved it!!!!😀😀😀

  49. Great song! Love your channel.

  50. Helo I need somebody ,help not just anybody, help

  51. 2019 adam:country rap

  52. Yesssssssssssss

  53. I just regained my brain cells from seeing this

  54. ah shit, here we go again.

  55. So….what do you need help In?

  56. Me: gets a paper cut
    I nEEd HeLp hElP HeLp heLp

  57. I thought this was help from the Beatles cover

  58. This Was FRICKING LIT👌👌👌

  59. Yay

  60. Knock knock

  61. This is some merch plug

  62. You need to work on those high notes at the end 😂😂awesome song though keep up the good work😄👌❤

  63. WoW

    Just wow

  64. he copied the beatles XD

  65. I know why you're screaming for help,

    because you didn't get your chocolate freaking milk.

  66. I loved ❤❤❤❤❤❤

  67. This is amazing!!!! You are an amzing musician Adam!

  68. Kinda cringe

  69. #savesomethingelse

  70. Anyone see how he flailed his arms around XD

  71. I love your content and the beat was amazing and your use of your voice was great but I feel like with the melody it was strained and it was a lost oppertunity. Keep working tho practice makes perfect.

  72. I SCREAMED WHEN I? SAW? THIS????

  73. ☺☺☺☺

  74. 🖤👌😁AWSOME YO!!!!

  75. Jaiden – depression and anorexia
    James – Bully and bad thoughts
    Dave – School sucks
    Adam – Needs help and is different
    Hope your all okay :/

  76. Priceless

  77. Help owo

  78. You have done it again! 😀 great job!

  79. Help i need somebody

  80. You did to put this sone on radio

  81. Help,let me go

  82. HELP…Oooohh

  83. This is legit

  84. MY GOD ITS GOOD

  85. whats with animators making music

  86. This was a really good fucking song and well thought out

  87. Just listen to im something else:very very naisuu
    Adam upload another song:Help!
    Me: happy villager hmmm noise

  88. Love your music and animations

  89. A very good song. It might be in greatest hits of all time

  90. But we get it if you need some time, take all the time you need

  91. This is worth the wait, please don't stop . Continue your passion, there will always be people following you . People are inspired by you, so please don't stop.

  92. I am stunned you are very talented

  93. Skratt

  94. Lol I thought this was something I missed but nope it came out today

  95. New rap God btw

  96. I think I'm going to die this song I'd wayyyy to good

  97. YES

  98. Jaiden: Anorexia
    James: Depression
    Adam: Help…

  99. eminem had a son?

  100. Is he going through depression

    He 100% watched the new joker film

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *