Cardi B Reacts to Nicki Minaj’s Rant (CARTOON)

Cardi B Reacts to Nicki Minaj’s Rant (CARTOON)


Hey-yah was popping this your girl cardi B I’m in my fashion week dress. Yeah, the same dress that I ran up on Nicki Minaj E while she stood behind security Speaking of which today I’m gonna be reacting to Nicki Minaj talking about me on her show radio Queen Queen Kirsty cleanest area where I had heard that she was talking about me. So Nikki was good the other night I was a part of something so Mortifying and so humiliating to go through in front of a bunch of upper echelon people up her escalator What the heck? The way they passed by looking at this disgusting Commotion. I will never forget I was mortified Yeah, you was mortified because he was being chicken running away from me miss Chumley I was in Alexander votes here gal. Okay and Salamander derriere hooray and I’m gonna get back But before I go I want to say that I would never discuss anyone’s child I don’t care about anyone’s parenting. I don’t give a what type of love Ali for one son – that’s clowns Hold up this she just called me a clown Do I look like penny wise to you? the other thing that clown is telling or is telling the world that someone said something just so that you Don’t feel dumb for looking dumb for doing dumb shit You’re what though like she started cracking like crazy old lady and then uh, earthquake or something happy Women period Oh cuz she’s not black achiever. You wanna know something. My daddy is black he from Trinidad, so get your facts, right? Oh, oh, we got the receipts for that too. FYI. She refers to black women as monkeys and roaches roaches Well actually roaches are like very resilient, you know a shame, okay. I heard they can survive a nuclear bomb So that’s actually a compliment y’all welcome To freedom the roaches When a light they stay scrambling the roaches chow, we roaches black woman’s as roaches now. Yeah We won’t just be clean Nikki is you okay? Cuz you sound like you on drugs is you having a Britney moment like dare? The Lord gave you a blessing of a beautiful bundle of joy Thank you Culture so Pew and the only thing on your mind once you gave birth Was to attack people that after I gave birth. The only thing on my mind was tacky tacky McDonald’s for card Iran and some one-on-one time with my man against You why she really spear lies like Who are you angry at, sweetheart? For what? I’m angry at Donald Trump the bill collector. You know, I’m saying the IRS The pink haired Barbie who won’t stop dissing me on songs like damn, like don’t you have something else to do like dance? Do you know what the fuck it is the sitting room for hours and days at a time riding rats? Yeah, I do. Do you know what it’s like to have a number one song on Billboard? You came into my Culture. Oh Hell no. Did she just say my baby name culture? You need to keep my child name out your mouth DJ to play my songs Listen, let’s say like don’t knock it till you try it Could you get her number one? You’re angry and you’re sad and I really this is not funny and this is not about attacking This is about get this woman some help this woman. Is that the best stage in our career? And she’s out here throwing bottles and throwing shoes. Um Don’t win battles and throwing shoes is what I do Speaking of which Nikki. Do you had that shoe at two at you? Because I want to return them because they cost it too much. They costed way too much money, and these diapers ain’t cheap, you know I don’t need no intervention. I need money all iTunes and all platforms. Yeah You don’t say where the money is You’re like that dead-ass reminds me of like I think mines on the way Okay, so like that was annoying all I kept hearing was to freedom in the background So let’s react to a clip of Nicki Minaj talking about me a few weeks earlier You got your family saying that I need to control my fans But you’re not controlling your family when they’re calling me saying I’m on stage looking like a crackhead Um, did you hear yourself in that last clip my sister might be on to something Oh So what’s good girl? Like oh You know, everything is good. I got a number one song. Oh I got a baby. Can you say Dechaine? I don’t like since I’ve done this show I haven’t lied about a thing like yes, you lie. As you talk. I’m like Professor X I can tell what you lying So just to clear everything up for people who don’t know rah, really? Really? beat cardis bad lie is for hire that big build you looking didn’t get one grandpa Barney period Rah, held her head and pawn. Like I don’t know eight nine ten times and I could hear me and it was like Like I’m talking about the hardest punches you’ve ever heard in your life Really is you being serious right now and then you go and you got your sister calling me a crackhead and might the way I The fact that you would even discuss my looks is insane any either of you. Oh Then she just low-key called me ugly I with it you can’t control your sister, but you want me to control millions of fans Yeah, put them dank bogs on a leash. They’re always in my mentions talking about Nikki Queen and rap and Paola Call me with Hardy be like really for real. Yeah Anybody don’t want to pull up the surveillance footage I will give you $100,000 $100,000. Okay. How about I said whatever you want me to on camera and you just make that check out the car T I’m in talking to my fans and you know enjoying like interacting with my fans. Why are y’all so obsessed with me? Leave me alone? Obsessed you might not Mariah. Carey ain’t nobody obsessed with you I’m not gonna let rod look like a liar when everybody was there. We all were there. I have I have a cameraman up money Y’all notice how she started stuttering. We she lie. Yeah, why you always lie But you can’t lie on me leaking numbers like yep. It was you I know you leaked my number because there was a bunch of musty bugs. I’m my phone talking about. Oh, we’re bars Those damn bars Are the bars anyways, yeah, I like some bootleg I Was doing a photo shoot. I didn’t even know what was happening. Somebody hit my phone. I’m like what’s going on? Leaking numbers. What type of burnt you talking about? This she just called me You asked me to be on your second single and I said no because I feel like it’s too much cuz murder Motorsport was about to come out I had only asked you cuz I heard you keep skittles in your purse So I was I was gonna see Shaun while you wasn’t looking, you know on Shane Now you acting like you lovey-dovey but them girls. Why are you ain’t answering me and come to be on your single, baby girl Well, you know what I like Remy was busy with lower hip hop, right and Kim and you know, I mean like okay, honestly I don’t want to kill my career. Okay? Damn you happy Okay, now she just calls daughter again What the fuck is there cat on the radio? Damn? She’s not like she She really got like eight. She really got like eight alter ego. Yeah Okay there really there’s nothing that really makes me not like you Like that like, you know what I’m saying? Like well, I know why I don’t like you cuz you fake and you keep dissing me. I wasn’t dissing you. Oh you hear me and then or Motorsport you said I was dissing you cuz I called you a quarterback when little Wayne said that was the best compliment I’ve ever given a female rapper ever You know, I don’t consider that a compliment because I don’t know what a quarterback is like What is it the back of a quarter? It sounds like silverback like a silverback. Gorilla. You called me. I ain’t making them out Me and my amigos. No not offset but Bulges Remember roaches Chow, we’ve all just black woman’s roaches now. Yeah Hey guys, we hope you like this very different cartoon big big thanks to Natalie Freeman for voicing us cardd Her impressions are spot-on Go subscribe to her channel the links down below and on the screen as always give this video a like and comment who we should Do this with next we have some big stuff on the way for you guys So make sure you’re following us on Twitter Instagram and Facebook at pops and CB til next time

100 thoughts on “Cardi B Reacts to Nicki Minaj’s Rant (CARTOON)

  1. TO FREEDOM πŸ™Œ
    So who would win in a fight?
    πŸ”΅Cardi B
    πŸ”΄Nicki Minaj

  2. card if you need help running the song again Nicki Minaj I can sing I will give you a song and guess what I know we both can upset we both can get carded we both can get Nicki Minaj girl how to get on a team with your girlfriend

  3. Ffttt

  4. OML their eyes

  5. Cards are okay

  6. Sorry I’m on cardis side cause she’s nicer

  7. β­•team Cardi B

  8. πŸ’›πŸ’š
    πŸ’šπŸ’›
    πŸ’›πŸ’š
    πŸ’šπŸ’›
    I tryna

  9. Niki:she called black people roaches
    ROACHES
    Cardi:I herd that roaches can survive a nuclear explosion so that’s a complement okruuuuuuu

  10. In real life they shit is petty

  11. β€œDo I look like penny wise to you”
    Me:πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚Oh shiii

  12. ROACHES ROACHESSS WTH THEN SHE WAS CACKLING LIKE SOME DAM GRANDMA THEN A EARTH QUAKE HAPPENED OR SOMETHING

  13. #TEAMcardiB

  14. Regardless of what Cardi B does she will always will better than Nicki

  15. Lol she said nicki minaj got skittles in her bag

  16. Who ever is doing these voices is spot on

  17. πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅

  18. Nikki was lying about the hole carti is black and nicki was talking about carti baby girl

  19. Niki got roasted by cardi

  20. Nicki's right eye is drunk πŸ˜‚

  21. Card B

  22. Lol it is so stupid it is so funny

  23. Carly b you know me

  24. Cardi b or Nicki Minaj

  25. Actions Carl

  26. Cardi b is better than Nikki

  27. Cardi b got me dead🀣🀣🀣

  28. cardi b

  29. ❀️cardi B❀️

    πŸ’—Nikki BπŸ’—

  30. I love cardi B so much

  31. As ck burn nnicki manaj is cussing for no reason get roastedπŸ“›πŸ“›πŸ“›πŸ“›πŸ“›πŸ“›πŸ“›

  32. She got beat up in her eye

  33. Legit tho I actually though you got Cardi to voice her that's crazy 🀯 good job! Also the roach part lmao

  34. @PopToonsTV Physical: Cardi B πŸ”΅ Rap battle: πŸ”΅ Cardii πŸ’™

  35. Lol so get ur facts right 1:49 πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜† πŸ˜†

  36. I Like Ariana Grande And Brittany Spears

  37. Cardi B: Do i look like Penny wise to you"
    Me: Yes You do cardi B πŸ˜‚

  38. I agree With Nicki Periodt. And Damn I didnt know I was a Cockroach. And why TF yall do Nicki's eyes like that😠 Cardi is a Crack head she seriously acts like it. RUSTY B. DUSTY B. RETARDY B. fuck y'all Nicki haters.

  39. Card I girl I'm on yo team and niki wit her fake ass literally her ass is fake okerrrrrt

  40. This was a video they were fighting So Nikki is weak bitch 😝

  41. You said Kerry

  42. I do not like cardi B😠

  43. That is muh frickin lie, rah did not beat cardi nicki is lyin.

  44. Nikki: period
    cardi: btw I think I'm on mine
    fans: damnn

  45. Did she just say her daddy was black? Oh hell naw her dad is white

  46. This was funny asf

  47. I heard that every part of nickivminaj is fake

  48. Retardi bπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  49. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ so funny

  50. Y'all talking bout nickis eyesπŸ˜‚πŸ˜‚ cardi b eyes ain't straight eitherπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ #teamnicki

  51. Cardi you is a roach all the nicki fans please get the raid spray πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  52. β€œRoaches!!!!!”
    β€œThe roaches child” πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  53. Niki actually look like a crack head wit that eye like dat (no homo

  54. Niki eye went like iye ya ya ya yaaaah

  55. πŸ’™ definitely her

  56. I think I know why Nicki eye look like that it was probably when cardi threw her shoe at her

  57. YESssss CARDiB 🎀 Nikki is Clow TBH okurrr

  58. Nicki Minaj right eye is confusing me maaaaaaan 🀣🀣🀣

  59. Cardi: I heard Roaches can survive a nuclear BOmB

  60. Look at Nicki eyes like wtf

  61. πŸ’›

    ❀️
    πŸ’›
    ❀️
    πŸ’›

  62. Aaoo

  63. I hate when you use this type of animation

  64. πŸ”΄! Cause u knowww Nicki my fav rapper!!

  65. me when I see 2 "ROACHES!"

  66. nicki looks like a bitstrips

  67. πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄

    JUST WANTED TO SEE IF IT ACTUALLY WORKED

  68. Cardi b owwwwww

  69. πŸ”΅

  70. Is she cockeyed or something

  71. Nicki was keeping an eye out for Selenerrrrr

  72. Why was cardi laughing like that πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  73. πŸ”΄ NICKI MINAJ
    πŸ”΅ Cardi B 😜

  74. Imao why is Nicky eye rolling around like thatπŸ˜‚

    If anyone agrees hit a warm likeπŸ‘πŸ‘‡

  75. WHAT THE FREAKIN GOD HAPPENED TO NICKI LEFT EYE? πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ’€πŸ’€πŸ’€

  76. YO I AM FUCKEN NICKI MINAJ WIT HER CUSIN ASS

  77. for all people out there who think nicki talked about kulture she didn't it was nicki's bodyguard who talked about her get yo facts straight im looking at you kissy_kitty

  78. Nicki has some weird eye balls

  79. Cardis baby is ugly

  80. 9:20 Where is this from I swear I heard it before

  81. Who was here before it got copyrighted lol!πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  82. Oml

  83. Why did you make nicki eye that??!?!?!!

  84. WHY IS A CLOWN WATCHING THE QUEEN🀑

  85. πŸ”΅Cardi B is the best

  86. Cardi was acting dumb at that moment Nicki didn’t talk about cardi’s daughter she liked a comment talking about her parenting.
    1.) nothing in the comment said anything about kulture didn’t even her say her name
    2.) She liked a comment talking about the parenting style still bad but completely different
    3.) Cardi completely overreacted as usual and I think she does have unresolved anger issues
    Nicki showed composure and I like that Cardi was completely extra

  87. they really made nicki look: 🀑

  88. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ ran up on her.πŸ˜‚πŸ˜‚ her eye look like she watching cardi b Through the TV. Back of a Quarter.

  89. Who angry at ?πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
    Cardi keeps rubbing the no1 πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  90. πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅πŸ”΅ CARDI ALL THE WAY

  91. πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΄πŸ”΅

  92. Ppl i dont whant to see no nicki cardi gueen of rap

  93. So a roach can survive tsar bomb but not my foot

    Destruction 100

  94. πŸ’™β€οΈ
    β€οΈπŸ’™
    πŸ’™β€οΈ
    β€οΈπŸ’™
    πŸ’™β€οΈ
    β€οΈπŸ’™

  95. πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️
    πŸ’™
    ❀️

    β€œScroll really fast and you’ll” see the purple. πŸ™‚ do ya see it?

  96. β€œDo I look like penny wise to you”
    Best part of this video

  97. . I wonder what Nikki got under her Wig

  98. And I oop

  99. πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄
    πŸ”΄πŸ”΅
    πŸ”΅πŸ”΄

    I just wanted to try this

  100. I LUV POPTUNES ITS SO FUNNY
    πŸ”΄Niki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *