Alessia Cara Sings “Bad Guy” w/ 7 Different Impressions

Alessia Cara Sings “Bad Guy” w/ 7 Different Impressions


-Every time we have you on, we
always make you do fun things. But you’re always game.
You’re the best. That’s why we love you.
-Thank you. And I’m just terrified
the entire time. -Well, you’re a great singer.
We know that. But you’re also
a great impressionist. We had you on and played
Wheel of Impressions, musical impressions,
and you crushed it both times. So tonight I thought
I wanted to challenge you with something bigger, okay? I really want to challenge you
with something fun. Now, here’s —
Here’s what I’m going to do. I want you to start
singing one song, okay? But when the name changes
on the screen right there, you have to change to your
impression of that singer. -Okay.
-But keep the same song. -Oh, gosh. [ Laughs ] -I don’t know why I keep
asking you to do this stuff. That’s so cruel, but the
audience will love it, right? [ Cheers and applause ]
I mean, come on. Come on. -All right. -So, the song that you’ll be
singing tonight is “Bad Guy.” [ Cheers and applause ] -Only the hardest song
to do impressions… -All right. When you see
the name, you be that person. -Should I stand?
What am I doing? Should I take it up a notch?
-You wanna take it up a notch? -Or maybe shouldn’t.
-Yeah, take it up a notch. [ Cheers and applause ] Do I stand, too?
Doesn’t matter. Doesn’t matter. -Maybe I’ll get up
halfway through. -Maybe I’ll get up
halfway through. No guarantees. Could be sitting.
Could be standing. I don’t want to get
anyone hyped up. Yeah. -I’m gonna surprise you guys.
We’ll see what happens. -Roots, do you have
the “Bad Guy” beat? Can you give us something? ♪♪ [ Cheers and applause ] ♪♪ -♪ White shirt now red,
my bloody nose ♪ ♪ Sleeping,
you’re on your tippy toes ♪ ♪ Creepin’ around
like nobody knows ♪ ♪ Think you’re so criminal ♪ ♪ Bruises on both my knees
for you ♪ ♪ Don’t say “thank you”
or “please” ♪ ♪ I do what I want
when I’m wantin’ to ♪ ♪ My soul? So cynical ♪ ♪ You’re a tough guy ♪ ♪ “Like it really rough” guy ♪ ♪ “Chest always so puffed” guy ♪ ♪ “Chest always so puffed” guy ♪ ♪ I’m that bad type ♪ ♪ “Make your mama sad” type ♪ ♪ “Might seduce your dad” type ♪ ♪ “Might seduce your dad” type ♪ ♪ I’m the bad guy ♪ ♪ “Make your mama sad” type ♪ ♪ Make your girlfriend
mad-tight ♪ ♪ Might seduce your dad ♪ ♪ Ooh ♪ ♪ I’m the bad guy ♪ ♪ Duh ♪ [ Cheers and applause ] -Ohh! Come on, now! That’s
how you do it right there. Alessia Cara!

100 thoughts on “Alessia Cara Sings “Bad Guy” w/ 7 Different Impressions

  1. All sound the same

  2. she's cute ☺️

  3. That was ammaazzing!!!

  4. Wait are Cardi b and Nicki Minaj real singers?

  5. Alessia cara is pure talent guys

  6. She got fat.

  7. So good 👍

  8. That was so dope

  9. O M G

  10. DON'T WORRY ALESSİA İ'LL SEND U LYCRİS

  11. That was so fucking amazing 🔥🔥

  12. She has unique voice but dude she nailed every singers characteristics. Like cardi’s version lol the beat so good and remember bad guy is hard enough to sing broo applause for cara

  13. Haha Ariana and Cardi B

  14. My dumbass thought it said in 7 different languages

  15. When do the impressions come in?

  16. Um…when does she do an impression?

  17. She is so amazing

  18. Cool

  19. Obviously rehearsed and it wasn't that great to tell you the truth. If you didn't see the names. I bet most people wouldn't know who she was trying to impersonate. Duh

  20. billie and Alessia Cara collab?

  21. Alessia Cara lives 10 minutes away from me❤

  22. The cardi one was pretty great

  23. I mean she didn’t do a good job it just sounded like her ..

  24. That range of vocal and overall impersonation is pure genius.

  25. Everything sounds the exact same

  26. Bruh she was like so amazing I got mad bc I got jealous at how talented she is 🥺❤️

  27. Omg I was eating when I looked at my food I thought it was the original singer singing looks back and sees Alessia Cara

  28. 😍❤❗

  29. out of all the impressions she did her voice is the most beautiful

  30. I forgot she exsisted

  31. I forgot she existed wtf

  32. That was a fabulous performance! Super talented ♡

  33. wow wow wow wow wow

  34. Woww

  35. 50 secinds in and she is so cute

  36. Cute dress! Why does she look so.. tropical

  37. That was pretty incredible!

  38. Dang she is so good

  39. Beautiful! ❤❤❤

  40. She was so goooooooooood!!

  41. She nailed Ariana Grande and Cardi B's impression

  42. Wow

  43. ISN'T SHE AAMAZINGGG

  44. She slayed it

  45. Lo hizo genial! Lo que cambio fue su forma de decir de cantarlas no todo es levantar la voz

  46. So terrible and bad

  47. Отвратительно.. Это лично моё мнение..

  48. She didnt knew the lyrics

  49. ѕhє nαílєd ít

  50. I always love her ❤

  51. she can't even sing

  52. I love her

  53. She Killlllllled it!

  54. I legit saw Cardi B for a split second when Alessia did her impression of her.

  55. This wasnt the best because Her voice is so uniquely hers 💖

  56. My fav was Lorde🤣

  57. Arianna grande was so perfect

  58. Jimmy is amazing can we all agree

  59. Same STUPID kids over and over. I guess that's the only demographic that he can possibly think that he is any good.

  60. lendariaa

  61. O talento deus

  62. 1:55 to 2:11 it sounds like plants vs zombies

  63. 1:31 the bear waiting to attack my canoe

  64. Unfortunately her impressions just reinforces the fact that all of today's singers sound the same! No uniqueness at all!

  65. I haven’t seen her in years broooo and she got thickkkkk and is beautiful as always 💖💖

  66. Love love love her.💖💖💖💖

  67. OMG this girls it's so incredible ❤️

  68. Omg she's incredible

  69. Even though u know she definitely practiced this, she’s still killing it

  70. what was she doing?

  71. It's a poor choice for impressions in truth. Alessia Cara is super talented regardless but it doesn't show as much as if the song itself wasn't a whisper.

  72. DAMN~~~~!!!!!!

  73. THEY WERE ALL ON POINT THO

  74. I haven't heard of this person but probably have heard a song or two on the radio or whatever. Sadly, I felt like they went WAY too fast with this skit and should have done a lot more of the song because some of the impressions? I couldn't tell the difference between "singers". The first two sounded the same to me until she got to Shakira.

  75. Didnt hear the impressions as much this time but she still did AMAZING!!

  76. Hay que hermosaa, la amo

  77. Card B: Okuuuuur

  78. Its painful watching this 40 year old jump like kids with kids.

  79. Everything is tape.

  80. TALENTO PURO

  81. SHT NEVER SLAYED SO HARD

  82. 2:23 the turn tho

  83. Omg she is so good

  84. When it ''Ariana''her voice is really same with her

  85. Yo she killed it

  86. It's so annoying cause they kept talking over each other and Interrupting😒

  87. Wow the talent is off the charts.

  88. She is so damn versatile, right to the T. 🤗 🤗 👍 👍 🎵🎶👌

  89. The last note on the “baaaaad” part was so smooth

  90. She is so cute and sweet, and I love her so much !

  91. fuck fuck kulagım kanadı

  92. Why is this bullshit in my recommended gtfoh

  93. In the thumbnail she looks like zendaya

  94. Can u please invite AGNEZ MO at ur show🙏🙏

  95. bad choice for a song

  96. Change my mind, she is the daughter of Demi Lovato and Zendaya

  97. Why does Lorde sound like Billie Eilish?

  98. Okay,I take that back. Lorde sounds like Lorde and Billie sounds like Billie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *